Obchodní podmínky

Knihy expedujeme obvykle do 2 pracovních dnů po přijetí objednávky (v případě platby převodem z účtu po přijetí platby).

1 Práva a povinnosti prodejce

a) Prodejce má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na adresu v této objednávce uvedenou do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky, v případě platby předem na účet do jednoho pracovního dne od přijetí platby.

b) Prodávající se zavazuje, že osobní údaje, které mu poskytl nakupující, bude používat pouze k účelům, které souvisejí se službami obchodu Nakladatelství Dusot, a že je neposkytne žádné třetí osobě, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením objednávek. Na písemnou žádost nakupujícího podle bodu 2d) je prodávající povinen údaje o tomto nakupujícím vymazat z databáze zákazníků.  

c) Pokud nakupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat a zaplatit závazně objednané zboží podle bodu 2b), prodávající má právo vyřizování dalších objednávek tohoto nakupujícího pozastavit, případně odmítnout.  

d) Za splnění podmínek uvedených v bodě 2c) prodejce vrátí částku zaplacenou nakupujícím za vrácené zboží převodem na účet kupujícího, a to do sedmi pracovních dnů od doručení vráceného zboží na adresu prodejce. Prodávající nevrací částku za poplatky související s odesláním zboží (balné, poštovné, dobírkovné). 

e) Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku a zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

2 Práva a povinnosti nakupujícího

a) Nakupující uvede správnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno.

b) Nakupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za objednané zboží včetně všech poplatků uvedených v závazné objednávce (poštovné, balné, dobírkovné). Nevyzvedne-li si nakupující zboží do 14 dnů, objednávka bude zrušena.

c) Na základě zákona č. 367/2000 má nakupující právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Nakupujícímu tím vyvstává nárok na vrácení částky za toto zaplacené zboží (prodejce nevrací částku zaplacenou za balné, poštovné nebo dobírkovné) za splnění následujících podmínek: vrácené zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené, v případě multimediálních a audio nosičů nesmí být porušen igelitový přebal. Nakupující doručí zboží osobně nebo poštou na vlastní náklady na adresu prodejce Nakladatelství Dusot. Do zásilky s vráceným zbožím prosím vložte kopii útržku z dobírkové nebo balíkové složenky.

d) Nakupující má právo na výmaz svých osobních údajů z databáze zákazníku Nakladatelství Dusot, a to na základě písemné žádosti zaslané na adresu provozovatele.

e) Pokud nakupující při objednání zboží zvolí platbu předem na účet prodejce, zavazuje se uhradit celkovou cenu objednávky do 7 dní od její realizace. Pokud prodejce v této lhůtě neobdrží úhradu na svůj účet, bude objednávka prodejcem zrušena.  

Provozovatel

Josef Gabriel
Blablabla 123
170 00 Dobříš

IČ 123465789
Neplátce DPH

č. ú.: 1234567898/2010

Zásady ochrany osobních údajů

Aby náš e-shop mohl dobře fungovat, musíme zpracovávat některé vaše osobní údaje. Správcem osobních údajů ve vztahu k tomuto e-shopu je Josef Gabriel, IČ: 123456798, se sídlem DObříš 123, 170 00, telefon: 11 546 878, e-mail: jozinek@seznam.cz.

Vaše osobní údaje zpracováváme pro následující účely:

Vyřízení objednávky a řešení případných reklamací.
Abychom vám mohli odesílat objednávky a zajistit efektivní vyřešení vašich případných požadavků a reklamací, zpracováváme vaše jméno a příjmení, doručovací adresu, e-mail, telefonní číslo, objednané zboží a jeho cenu, případně číslo bankovního účtu.
Právním důvodem tohoto zpracování je plnění smlouvy. Uvedené osobní údaje za tímto účelem zpracováváme po dobu trvání záruční doby.

Reklamační podmínky

Reklamace se uplatňují přes email reklamace@dusot.cz. 

Podání reklamace

Budeme od vás potřebovat: název zboží, číslo objednávky, popis zjištěných vad, datum prodeje.

Zašlete nám e-mail:reklamace@dusot.cz
Zavolejte nám na telefonní číslo: 123 456 789
Zašlete na adresu: Jožka Gabriel, Dobříš 1, BLeble 1, 170 00 Praha

Zaslání reklamovaného zboží

Kupující doručí reklamované zboží poštou na adresu Nakladatelství Dusot. Zboží je nutné doručit k reklamaci kompletní.

Rozhodnutí o reklamaci a vrácení peněz

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 14 pracovních dnů od jejího doručení a vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. Záruka se nevztahuje na zboží s porušenými ochrannými pečetěmi, informativními nálepkami, sériovými čísly, se známkami neoprávněného či neodborného zásahu apod. Peníze za zboží vám zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na adresu Nakladatelství Dusot.

Možnosti dopravy

Česká pošta

Česká pošta zpravidla doručuje zásilky druhý den po podání. Pokud není adresát zastižen, do schránky dostane oznámení o uložení zásilky na poště. Na pobočce České pošty je zásilka uložena 7 kalendářních dnů, poté je poslána zpět k odesílateli. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby. Informace o dodání nebo stavu vaší zásilky jsou dostupné on-line na stránkách České pošty nebo telefonicky na lince 800 177 889.

Cena dopravy

Česká pošta: 109 Kč 

Slovenská pošta: 150 Kč

Dobírka Česká pošta: +60 Kč

Možnosti platby

Dobírka

Cenu zaplatíte při převzetí zboží od poštovního doručovatele (platba v hotovosti) či na poště (platba v hotovosti). Při tomto způsobu platby účtujeme k ceně objednávky poplatek (dobírkovné) 30 Kč, rsp. 60 Kč (včetně DPH).   

Bankovní převod

Cenu objednávky můžete uhradit převodem ze svého účtu na účet Nakladatelství Dusot u Fio banky č. 123465/2010. Jako variabilní symbol platby uvádějte číslo vaší objednávky, které se zobrazí po jejím dokončení. Zboží expedujeme po připsání platby na náš účet.